Viviendo mi Sueño en América del Sur - Reisverslagen van Thijs Beckers - WaarBenJij.nu Viviendo mi Sueño en América del Sur - Reisverslagen van Thijs Beckers - WaarBenJij.nu

Viviendo mi Sueño en América del Sur

Mijn plan is om geheel Zuid Amerika te doorkruisen. Begin in Ecuador om van daaruit naar het zuiden te reizen. Maar hoe het allemaal gaat lopen... Voor mij gelukkig een groot vraagteken :)

Kan jullie al wel wat feiten geven voor een Reis door Zuid Amerika:

Slapen met 12 man op één kamer, Leven uit een rugzak, Uithoudingsvermogen tarten, Relaxen op een strandje, Cerveza in de hoogste stad op aarde, Asado's met veul vleisch, Reizigers ontmoeten, fenomenale uitzichten, Sandboarden in de Woestijn - Ik heb er zin in!

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2012

La Ultima! Pura Vida, Panama, Holanda, España

23 April 2012

Mi Chica, Vulcano, Playas & Fiestas

18 Maart 2012

Las Maravillas de Bolivia

08 Februari 2012

Fiestas & Trabajo de Voluntario

22 December 2011

¿Tu Fala Ingles o Espanol?
Thijs

Welkom op mijn Profiel pagina! Na een geweldige reis van 11 maanden door Zuid Amerika in 2011 - 2012, en een aantal prachtige backpack vakanties (Eurotrip, Mexico, Thailand & Uganda) gaat dit mijn eerste lange reis worden met mijn Guapa Maricarmen :) We hebben er erg veel zin in! Lijkt je het leuk om ons te volgen, laat dan je mailadres achter in de mailing list.

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 66538

Voorgaande reizen:

12 Mei 2013 - 09 Augustus 2013

La Prueba, Una Vida Juntos :)

16 Juni 2011 - 09 Mei 2012

Viviendo mi Sueño en América del Sur

Landen bezocht: