Welkom bij ReismetThijs! - Reisverslag uit Westerbeek, Nederland van Thijs Beckers - WaarBenJij.nu Welkom bij ReismetThijs! - Reisverslag uit Westerbeek, Nederland van Thijs Beckers - WaarBenJij.nu

Welkom bij ReismetThijs!

Door: ReismetThijs

Blijf op de hoogte en volg Thijs

16 Mei 2011 | Nederland, Westerbeek

Hola Amigas Y Amigos

Daar ik in December nog over een half jaar sprak, is het aftellen nu toch echt begonnen, kort gezegd;

Nog 120 uur / 7200 minuten werken
Nog 5 verjaardagen van Familie en Vrienden
Nog 4 weekenden in Nederland
Nog 3 mooie feestjes in Nijmegen
Nog 1 auto te verkopen
Nog 30 dagen geen gebakken cavia……
Etc etc….

En dan, dan is het zover: 16 Juni 2011 vertrek ik naar Zuid Amerika

Ik vertrek vanaf Brussel om naar een overstap op Houston (Hopelijk: we don’t have a problem) te landen in Quito. Hier zal mijn reis door Zuid Amerika starten. Mijn ticket staat geboekt met een retourdatum eind februari in Panama City. In eerste instantie was mijn plan om een enkeltje te boeken en te zien waar en wanneer ik terug zou gaan, maar dit bleek visa- en prijstechnisch niet zo handig. Vandaar een einddatum in februari, deze einddatum is flexibel. Tegen een kleine betaling kan mijn retourdatum verplaatst worden. Dus plan nog maar niks voor de Welcome Back party

Hoe mijn plan er nu voorstaat, wil ik alle landen in Zuid Amerika aandoen: Ecuador, Peru, Bolivia, Chili, Argentinie, Urugay, Paraguay, Brazillie, Suriname, Guyana, Frans Guyana, Venezuela, Colombia en wie weet nog wat landen in Midden Amerika.

Maar of dit ook allemaal waarheid wordt is ook voor mij een groot vraagteken. Heb voorlopig enkel een globale route in Ecuador uitgestippeld, namelijk; de Cotopaxi vulkaan gaan beklimmen, Spaanse cursus volgen, een strandje pakken, Relaxen in Banos, Hiken en vooral genieten van het feit dat mijn reis is begonnen!

Middels deze website wil ik jullie laten meegenieten van mijn Reis. Als je suggesties of opmerkingen hebt gedurende mijn reis hoor ik het graag. Weet zeker dat ik jullie allemaal ga missen!! Maar ik weet ook zeker dat we deze tijd na mijn reis weer helemaal goed gaan maken.
Vanaf 8 t/m 15 Juni ben ik lekker vrij, deze dagen ga ik gebruiken om nog eens goed afscheid van jullie te nemen.

Ik heb er in ieder geval heel veel zin in!!

Salut Y Haste Luego!

Contactgegevens gedurende mijn reis:
Skype: thijs.beckers
E-mail: thijsbeckers@hotmail.com
SMS: 06-19228308

P.s. Wil je automatisch op de hoogte blijven, schrijf je dan in voor de mailinglist van reismetthijs en ontvang direct een e-mail voor elk nieuw reisverslag! Schrijf je in voor deze mailinglist in het "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina!

  • 18 Mei 2011 - 06:28

    Willemijn:

    Wauw ziet er veelbelovend uit! Ben heel benieuwd naar al je avonturen. Geniet ervan (ook de voorpret), je hebt het verdiend!

    'La vida es un viaje, quien viajar vive la vida dos veces!'

  • 18 Mei 2011 - 06:53

    Jeanet:

    Reis met Thijs! Hahahahahahaaaaaaaaa mooi man! Ik zie een gouden toekomst voor jou weggelegd als een nieuwe Floortje D(r)essing!!! Enjoy van alle voorpret! En als ik je een tip mag geven, ik vond Suriname echt een fantastische ervaring! Dus sla die in ieder geval maar niet over!!!
    Kus

  • 18 Mei 2011 - 08:27

    Pap En Mam Xx:

    Ha lieve jongen,

    Wij wensen jou een onvergetelijke mooie reis toe!
    Geniet er maar van!

    Liefs Pap en Mam

  • 18 Mei 2011 - 08:56

    Bianca:

    Buenos días Thijs,

    Jij gaat een onvergetelijk avontuur tegemoet.
    En al die voorpret daar hebben we al maanden aangehoord, maar nu nog een klein maandje en dan gaat jij je droom achterna....
    Wat zou ik je humor toch missen bij De Rooy.
    Een tip!!! Wordt niet VERLIEFD

    Het gaat je goed en we volgen jou geweldig avontuur.

    adiós amigo

  • 18 Mei 2011 - 10:25

    Geert:

    Heel veel plezier in Zuid Amerika! Geniet ervan! Hasta la Vista Baby!

  • 18 Mei 2011 - 18:49

    Twan:

    Ha Thijs,
    Erg spannend nu het allemaal zo dichtbij komt, we gaan je verhalen allemaal zeker volgen. In ieder geval veel plezier en succes.
    En vergeet niet om me te laten weten of het echt waar is van de vrouwen in Zuid-Amerika, je weet wel wat ik bedoel ;-) Ik spreek je snel weer.
    Groeten, Twan

  • 19 Mei 2011 - 12:12

    Vera:

    Geniet lekker van je reis, ik ben benieuwd naar je verhalen..
    Beso

  • 19 Mei 2011 - 20:35

    Koen K.:

    Thijs Beck(pack)ers, haha :)! Veel plezier jonge en we komen waarschijnlijk de 12e nog een afscheidsklonk bij je doen!

  • 19 Mei 2011 - 22:30

    Karin:

    Hola guapo!

    Que bueno vas a viajar en Latino America :) Ahora tambien estoy estudiando Español en Salamanca ... y despues voy a Peru o Ecuador o juntos.

    En ik ben erg benieuwd naar je reisverhalen. Kan ik wat advies krijgen waar ik wel of niet heen moet. Maar dat kan ik nog ff niet vertalen haha
    Mucho exito con todos los viajes!!!

    gr. Karin - vriendinneke van Wil

  • 20 Mei 2011 - 20:45

    Francien :

    was ik maar 30 jaar jonger ging ik met je mee veel plezier

  • 08 Juni 2011 - 15:25

    Annelies Verhagen:

    Thijs een hele goede reis en veel plezier we gaan je zeker volgen

    groetjes uit son annelies

  • 13 Juni 2011 - 17:46

    Wendy:

    Heey Thijs,

    Bij Hetty is het avontuur een beetje gesust en nu naar de volgende!
    Geniet ervan! We houden je in de smiezen.. en zijn erg benieuwd.
    en had ik al gezegt dat je moet GENIETEN.
    Groetjes, Wendy ( Mike, Evy en Lara)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thijs

Welkom op mijn Profiel pagina! Na een geweldige reis van 11 maanden door Zuid Amerika in 2011 - 2012, en een aantal prachtige backpack vakanties (Eurotrip, Mexico, Thailand & Uganda) gaat dit mijn eerste lange reis worden met mijn Guapa Maricarmen :) We hebben er erg veel zin in! Lijkt je het leuk om ons te volgen, laat dan je mailadres achter in de mailing list.

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 986
Totaal aantal bezoekers 66549

Voorgaande reizen:

12 Mei 2013 - 09 Augustus 2013

La Prueba, Una Vida Juntos :)

16 Juni 2011 - 09 Mei 2012

Viviendo mi Sueño en América del Sur

Landen bezocht: