Vamos a la Suramérica - Reisverslag uit Westerbeek, Nederland van Thijs Beckers - WaarBenJij.nu Vamos a la Suramérica - Reisverslag uit Westerbeek, Nederland van Thijs Beckers - WaarBenJij.nu

Vamos a la Suramérica

Door: ReismetThijs

Blijf op de hoogte en volg Thijs

15 Juni 2011 | Nederland, Westerbeek

Hola Amigas Y Amigos

Eindelijk is het dan zover, morgenvroeg om 5 uur vertrek ik in Westerbeek om exact 24 uur later te landen in Quito. Van hieruit gaat mijn reis door Zuid Amerika beginnen. Heb er echt super veel zin in. Een droom die werkelijkheid wordt !!!!!

De afgelopen maand stond in het teken van heel veel leuke feestjes en afscheid nemen van Hollandse gebruiken. Een kleine foto impressie hiervan vinden jullie hieronder.

Bedankt voor alle lieve kaartjes, handdrukken, hugs, cadeautjes en zoenen. Vond het erg fijn om iedereen nog even gezien te hebben. Ik ga er een top tijd van maken en ik ga jullie allemaal zeker missen.

We houden contact via deze site, mail, skype en/of facebook

Het gaat jullie allemaal goed!

Salut Y Besos!

P.s. Ik heb mijn adressenbestand toegevoegd aan de mailing list van deze website. Zodra ik een nieuw verhaal post krijgen jullie automatisch een mailtje. Heb je dit liever niet, meld je dan even af.

  • 15 Juni 2011 - 12:10

    Monique:

    Ik ga je gewoon nog een keer heeeeel veeeel plezier wensen!!!
    En erg fijn dat ik in de mailing list sta, dat is zeker uitgevonden voor vrouwen met zwangerschapsdementie zodat ze hun neef niet vergeten... ;-)

    We houden je in de gaten!

  • 15 Juni 2011 - 12:12

    ANIEK:

    Hey thijsje...heel veel plezier!het gaat helemaal goed komen met jou daar...kus Aniek

  • 15 Juni 2011 - 12:23

    Thijsie!:

    Jammer dat ik er zondag niet bij was, maar onze meeting in Nijmegen was ook zeker wel de moeite waard! Ik koester die date, aangezien ik NU al een afstand voel! Geniet van alle indrukken en laat ons meegenieten via je verhalen! Ik ben zooooo benieuwd naar al je belevenissen! Ik hou je in de smiezen! Dikke kus

  • 15 Juni 2011 - 12:24

    Jeanet:

    NAJAAAAAAAA ZEG! Heb ik m onder de naam Thijsie gepost! Haha, 'beetje dom' om in de Zuid Amerikaanse sferen te blijven...

  • 15 Juni 2011 - 12:33

    Francien Gielen:

    Lieve Thijs
    Heel veel plezier en goede reis
    wij reizen met je mee
    dikke kus en knuffel van je peet oom en peet tante

  • 15 Juni 2011 - 13:05

    Eva:

    Thijs geniet ervan! Eindelijk daar is die reis waar je al jaren over praat :-)

    Ik volg je via de site!

    Liefs xxx eva

  • 15 Juni 2011 - 13:19

    Karin:

    Mucho exito y suerte con todo!

  • 15 Juni 2011 - 13:55

    Hetty:

    He bro,

    Was erg gezellig die 2 weken samen :-D Nu op naar Ecuador!! Geniet van alles wat op je pad komt, het vliegt voorbij! We houden contact via skype, facebook en bels! Tot volgend jaar, ergens in 2012!

    Dikke kus, zus

  • 15 Juni 2011 - 14:06

    Marleen:

    Ga er van genieten en pas je een beetje goed op jezelf!! Groeten

  • 15 Juni 2011 - 15:07

    Esther:

    Have fun! We houden je in de gaten!

  • 15 Juni 2011 - 15:41

    Edith:

    He Thijs,

    Geniet van deze mooie reis, ik ben benieuwd wat er allemaal op je pad komt.... Ik ga je volgen!

    Liefs Edith

  • 15 Juni 2011 - 17:47

    Vince:

    hoi thijs als je terug komt wil ik
    een afspraak met je doen en
    ik ga je mise goeje rijs goetjs van vince
    en ook van don frans diane linde
    en vertel ales als je terug komt

  • 15 Juni 2011 - 18:47

    Ron,monika En Björn:

    Hoi thijs heel veel mooie en intersante ontmoetingen en veel plezier bei je wereld reis groedjes uit schwitzerland en god bles you

  • 15 Juni 2011 - 19:02

    Kasia:

    Heel veel plezier en onvergetelijke momenten. Ik vind het zo knap wat je doet!

  • 15 Juni 2011 - 19:40

    Vera:

    Geniet lekker van je reis en ook een beetje namens mij want volgens mij wordt het een trip om jaloers op te worden. Ik zal aan je denken als het hier weer eens Hollands regent ofzo ;-)
    Ik ben benieuwd naar je verhalen... X

  • 15 Juni 2011 - 21:57

    Willemijn:

    Zo voor dat geld heb ik vandaag een hele dag moeten werken!

    Ik kijk uit naar alle geweldige verhalen en beelden die we hier als 'thuisblijvers' zullen mogen lezen en meebeleven! Koester evenals Jeanet onze gezellige date en zo te zien was je feestje ook gezellig. Geniet geniet geniet! Had ik trouwens al gezegd dat je nieuwe kapsel vet cool is?

    Liefs Willow.

  • 16 Juni 2011 - 02:43

    Nathalie:

    spannend!!!! heel veel plezier!!!! fijne reis voor morgen/straks, kus naat

  • 16 Juni 2011 - 09:00

    Fam Toonen:

    Hey Thijs,

    Geniet ontzettend heel veel van je reis! We zullen je volgen via je reisverslagen. En natuurlijk zijn we ook heel benieuwd naar alle foto's! Kunnen we vanuit Nederland toch een klein beetje meegenieten.

    Groetjes Esmee, Frans en Moniek

  • 20 Juni 2011 - 10:22

    Merel:

    Veeeeel plezier en tot in Cusco! Ik vlieg over tweeenhalve week al.. ieeeeh! Haha X

  • 23 Juni 2011 - 07:50

    Linda:

    Hey Thijsje,

    Je eerste weekje zit er op! Nog geen heimwee ;-P. Vond het erg leuk dat je belde op mijn verjaardag! Ik was blij verrast!

    Dikke Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thijs

Welkom op mijn Profiel pagina! Na een geweldige reis van 11 maanden door Zuid Amerika in 2011 - 2012, en een aantal prachtige backpack vakanties (Eurotrip, Mexico, Thailand & Uganda) gaat dit mijn eerste lange reis worden met mijn Guapa Maricarmen :) We hebben er erg veel zin in! Lijkt je het leuk om ons te volgen, laat dan je mailadres achter in de mailing list.

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 535
Totaal aantal bezoekers 66542

Voorgaande reizen:

12 Mei 2013 - 09 Augustus 2013

La Prueba, Una Vida Juntos :)

16 Juni 2011 - 09 Mei 2012

Viviendo mi Sueño en América del Sur

Landen bezocht: